Tilgjengelighet – hva kan det bety for inntektene?

Geir Bodin/ oktober 14, 2014/ Uncategorized, Verditjenester/ 0 comments

En bedrift vi har blitt kjent med fant ved en tilfeldighet ut at henvendelsene ikke ble besvart, så godt som de ansatte trodde. Lederen ved bedriften hadde en mistanke, og ringte inn for å teste det. Da kom han ikke igjennom. Ved en senere måling fant de ut at hele 34% av de som ringte inn ikke fikk svar.
God tilgjengelighet har stor betydning for lønnsomheten, og vi tror det er flere bedrifter som med enkle grep kan forbedre denne og nå sine mål.
De to viktige spørsmålene en seriøs bedrift bør ha et aktivt forhold til er:
• Hvor god er vår bedrift til å besvare telefonen når den ringer?
• Hva kan vi gjøre for å være sikker på at vi har god tilgjengelighet på telefonen?

Vi oppfordrer alle til jevnlig å prøve og ringe egen bedrift og sjekke hva som skjer. Da får man en god indikasjon på hvordan kundene opplever bedriften.
Smiling Telemarketer
Vår svartjeneste er hyggelig og profesjonelle på å prioritere oppgavene effektivt og riktig!

We4you hjelper folk med å disponere tiden riktig uten at det går på bekostning av tilgjengeligheten. Samtalene sorteres på sentralbordet hos oss, og sendes til dine ansatte på e-post eller sms, prioritert på hvor mye det haster. Dere har fått deres egen svartjeneste gjennom oss. Da kan dere konsentrere dere, og bli raskere ferdig med en arbeidsoppgave av gangen, uten å bli unødig forstyrret.
Ønsker du å vite mer om dette så er du hjertelig velkommen til en uforpliktende samtale.
Eller du kan slå til med en gang og prøve tjenesten nå! Ring 22 90 10 60 eller send til [email protected]
• En ukes testperiode for kr 640,- eks. mva
Statistikk som viser antall besvarte anrop og svartider sendes til deg etter perioden.

Leave a Comment

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*