Prøv et profesjonelt kundesenter!

Geir Bodin/ august 5, 2014/ Uncategorized, Verditjenester/ 0 comments

Tannlegeskrekk er et alvorlig samfunnsproblem som trenger mer oppmerksomhet. Mange avstår fra å oppsøke tannlege på grunn av tannlegeskrekk. Derfor er det veldig viktig å svare telefonen når noen ringer for å bestille. Personen som ringer lar det kanskje ikke ringe helt ut, eller personen har dårlig tid. Blant tannlegene er det stor konkurranse i Oslo. Tannlegesenteret som vi svarer for har gjennomsnitlig svartid på under 10 sekunder. Da går de ikke glipp av bestillingene. Hvordan er det i din bransje? Må dere ha rask responstid for å beholde kundene? Da er vi en riktig samarbeidspartner for dere!

  • Prøveperiode 5 virkedager
  • Statistikk som viser responstiden
  • Vi blir ditt kundesenter, sentralbord eller ordrekontor

Ta kontakt!

We4you ordretelefon

 

Leave a Comment

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*