Bedriftstrategi ved valg av hovednummer!

Geir Bodin/ november 3, 2014/ Uncategorized, Verditjenester/ 0 comments

Når du har eller skal starte opp en bedrift kommer før eller siden spørsmålet opp om hovednummeret skal være et mobilnummer eller et tradisjonelt fastnett nummer. Mange tenker kanskje at det ikke er så viktig om det er det ene eller det andre, men jeg vil hevde at det er veldig viktig å tenke gjennom og ha et bevisst forhold til dette valget. Det er grunner til at jeg mener dette.

Hva forbinder folk med et mobilt hovednummer?
⦁ Bedriften er nyetablert, eller ganske nyetablert
⦁ Bedriften er dynamisk
⦁ Her er folk på farten
⦁ Telefonene er ordnet i en ringeruppe. Der er fler som svarer på telefonen for bedriften.
⦁ Det er demokrati og god vilje

Hva forbinder folk med et fastnett hovednummer?
⦁ Det er et veletablert firma
⦁ Bedriften har bestått i mange år
⦁ Bedriften har en administrasjon og et sentralt mottak
⦁ Bedriften har en god struktur og tenker på kvalitet
⦁ Jeg kan regne med å få et svar når jeg ringer dit

Smiling Telemarketer
Gjennom flere års erfaringer med å være bedriftenes svarsenter kan vi gi råd om hvilke valg som vil være det riktige for din bedrift i din bransje, og hvilken image du ønsker å fremstå med. Ta kontakt!

 

Leave a Comment

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>
*
*